Az megvan, hogy milyen alakú a GAS márka logója? És azt tudod, hogy miért ilyen? Azonnal mutatjuk, ahogy azt is, milyen új cipőkkel rukkolt elő 2018 tavaszára a GAS.
Szóval a logó: a GAS márka 1984-ben jött létre, a név a Grotto Abbigliamento Sportivo (Grotto Sportruházat) kezdőbetűiből adódik össze. A GAS szóra azért esett a választás, mert dinamizmust és energiát sugall. Ami a ruhákban és a cipőkben is megvan. Ehhez passzol a logó is. A márka alapítója, Claudio Grotto egy kettős szivárványt álmodott meg emblémának. Amit személyes tapasztalatai inspiráltak. Ez a jelenség a Fülöp-szigeteken, Dél-Afrikában látható. Ahol az Indiai-óceán és az Atlanti-óceán találkozik, előfordul, hogy egy-egy vihar után két, egymást keresztező szivárvány is megjelenik az égen. Úgy, hogy közben a napsugarak is átszelik azokat. Elég egyedülálló látvány - ahogy a név is -, és komoly energiát sugároz. No, meg tükrözi a márka értékeit: az esszenciát, az érzékiséget, a pozitivitást, a frissességet és a hitelességet. Úgyhogy logónak kitűnő választás - gondolta Claudio Grotto. Így a GAS logója az egymást keresztező szivárvány szimbóluma lett.
De milyen cipőkkel rukkolt elő az idén a GAS?
Nálunk, a Divatcipő webáruházban találsz nagyon visszafogott, arany GAS felirattal díszített fehér cipőt. Szerintünk ez nagyon trendi.
Aztán ott van még a hölgyek nagy kedvence, ez a platform talpú bőr cipő.
És ez a modell is megérdemli, hogy kiemelten foglalkozzunk vele.
Erről még az Instagram oldalunkon is postoltunk.
Ebben szerintünk benne van minden, ami 2018 tavaszára jellemző. Divatos, színes, de visszafogott. Nem túl tolakodó a platform talp. Elegáns, egyben sportos... Jó választás.
Ha kíváncsi lennél hasonló cipőkre, klikk a cipő webáruházunkra!